Koristimo "cookies" kako bismo unaprijedili funkcionalnost stranice sberbankbl.ba. Pritiskom na bilo koji link na ovoj stranici prihvatate korišćenje "cookies". Uslovi korišćenja

Vanredne vijesti!

Obavještenja

OBAVJEŠTENJE - 02.03.2022.

Cijenjeni klijenti,

Obavještavamo vas da Sberbank a.d. Banja Luka od 03.03.2022. godine nastavlja neometano sa pružanjem usluga u svim poslovnicama Banke.

Spajanjem Nove Banke a.d. Banja Luka i Sberbank a.d. Banja Luka, učvršćuje se liderska pozicija najveće domaće Banke na tržištu Republike Srpske. U novom sastavu ćemo još snažnije štititi interese naših klijenata, domaće privrede i domaćeg kapitala.

Klijente koji žele isplatu gotovine ili raskid ugovora o oročenom štednom ulogu, molimo da podnošenjem zahtjeva zakažu svoj termin za realizaciju istog.

Na raspolaganju vam je besplatan broj Kontakt centra: 080059999 kao i online formulari (Zahtjev za isplatom gotovine sa transakcionog računa / računa po viđenju i Zahtjev za prijevremeni raskid ugovora o oročenom štednom ulogu), te ih možete preuzeti na našem veb sajtu: www.sberbankbl.ba.

Molimo vas da sve informacije pratite na zvaničnim kanalima Sberbank a.d. Banja Luka, na kojima ćemo klijente blagovremeno obavještavati o svim informacijama u narednom periodu.

Srdačan pozdrav!

Sberbank a.d. Banja Luka

IZ SBERBANKE PORUČUJU DA JE BANKA FINANSIJSKI STABILNA I LIKVIDNA - 01.03.2022.

Aleksandar Kesić, predsjednik Uprave Sberbank a.d. Banja Luka, rekao je na vanrednoj press konferenciji koja je održana 01.03.2022. godine da je banka finansijski stabilna i ima dovoljno novca na raspolaganju za sve klijente.

“Nijedan klijent neće biti oštećen. Garantujemo isplatu novca, zato nema potrebe za bilo kakvom panikom, ali vas molimo da nam date 48 sati kako bi funkcionisali u punom kapacitetu te odgovorili na sve vaše zahtjeve”, rekao je Kesić.

Podsjetio je da je, kako bi se dodatno obezbjedilo očuvanje likvidnosti banke i zaštitili depoziti svih klijenata, Agencija za bankarstvo Republike Srpske donijela odluku da ova banka u narednih 48 sati radi u izmjenjenom režimu.

Uspostavljanje reda je potrebno i donijeće efikasnije i brže usluge prema klijentima i produktivnije funkcionisanje u radu banke. Želimo da vratimo dostojanstvo klijentima koji ne treba da stoje u redovima i gužvama. Banka je uvijek pružala kvalitetnu uslugu tako ćemo i nastaviti. Ovih dva dana ili 48 sati koristimo i da konsolidujemo sve svoje kapacitete i osposobimo sistem da funkcioniše na najvišem nivou usluge prema svim klijentima”, rekao je Kesić.

U tom cilju, svim građanima od četvrtka 3.marta biće dostupan besplatan Call Centar broj: 080059999 kao i online formular na www.sberbankbl.ba kako bi dobili svoj termin koji će im omogućiti da dođu brže, jednostavnije do kvalitetne bankarske usluge koja im je potrebna.

Razumijemo paniku i strah klijenata, ali vjerujte banci koja uspješno posluje 20 godina, nije imala nijedan problem, sve obaveze i usluge smo ispunjavali prema klijentima na obostrano zadovoljstvo, tako će ostati i dalje”, istakao je Kesić.

U najkraćem vremenskom roku, a najkasnije do četvrtka svi kanali komunikacije od zvaničnih profila Banke do telefonskih linija će biti potpuno osposobljeni i u funkciji naših klijenata. 

Naglasio je kako svi zaposlenici banke danonoćno rade kako bi ponudili najbolje rješenje u cilju zaštite interesa i zadovoljstva naših klijenata.

Molimo vas da sve informacije pratite na zvaničnim kanalima Sberbanke na kojima ćemo klijente blagovremeno obavještavati o svim informacijama u narednom periodu.

Sberbank a.d. Banja Luka uspješno posluje na tržištu Republike Srpske punih 20 godina, te smo za sve ovo vrijeme sa našim klijentima ostvarili dugoročne poslovne odnose, te konstantno unapređivali poslovanje. I u budućnosti ćemo se truditi da budemo banka koja nikad ne prestaje da razvija sebe i svoje poslovanje za dobrobit klijenata i zajednice u kojoj poslujemo, te ćemo ostati pouzdan i jak partner svojim klijentima.

Odluka Agencije za bankarstvo Republike Srpske - 01.03.2022.

Cijenjeni klijenti,

Usljed geopolitičkih dešavanja koja su van kontrole Banke a čiji negativan uticaj, u smislu potražnje građana za svojim sredstvima, može da naruši njenu likvidnost i likvidnost bankarskog sektora u Republici Srpskoj u cjelini, Agencija za bankarstvo Republike Srpske je u skladu sa svojim zakonskim ovlašćenjima donijela odluku o restrukturisanju Banke u narednih 48 sati.

Kako bi se obezbjedilo očuvanje likvidnosti Banke i zaštitili depoziti klijenata, Agencija za bankarstvo Republike Srpske je donijela odluku da Banka u sljedećih 48 sati zaključno sa četvrtkom, 03.03.2022. godine, obustavi obavljanje usluga platnog prometa, bez obzira na kanale primanja platnih naloga. Odluku pričitajte OVDJE.

Zahtjevi za isplatu gotovine će se tretirati u skladu sa kapacitetima Centralne banke BiH za distribuciju gotovine.

Zahtjevi za isplatu gotovine sa transakcionih računa i računa po viđenju u iznosima do 1.000 KM se mogu realizovati u poslovnicama Banke u toku radnog vremena poslovnica.

Zahtjevi za isplatu gotovine sa transakcionih računa i računa po viđenju u iznosima preko 1.000 KM će se primati u poslovnicama Banke u toku radnog vremena poslovnica a realizovati u periodu od 48 do 72 sata, o čemu će klijenti biti obavješteni putem telefona. Klijenti koji ne dobiju poziv u roku od 48 sati od trenutka predaje zahtjeva se mogu lično informisati o vremenu realizacije svog zahtjeva u poslovnicama Banke u toku radnog vremena poslovnica.

Zahtjeve za isplatu gotovine po oročenim depozitima možete predati u poslovnicama Banke u toku radnog vremena poslovnica uz prilaganje ugovora o oročenom depozitu a o odluci po zahtjevima će te biti obavješteni u skladu sa ugovornim odredbama.

Naše platne kartice, POS terminali i bankomati će raditi u standardnom režimu bez ograničenja i u skladu sa važećim limitima.

Vaši depoziti su sigurni, molimo Vas za malo strpljenja.

Vaša Sberbank a.d. Banja Luka

Obavještenje - 25.02.2022.

Poštovani klijenti, 

S obzirom na dezinformacije o poslovanju Banke, koje se pojavljuju na društvenim mrežama, a kojima se javnost uznemirava navodima o tzv. “provjerenim informacijama po kojim banka prestaje sa radom”, obavještavamo Vas da ćemo ovakve aktivnosti pojedinaca prijavljivati nadležnim organima u cilju zaštite istine, kao i Vaših prava kao klijenata Banke.

Sberbank a.d. Banja Luka najoštrije osuđuje ovakvo neodgovorno ponašanje pojedinaca.

Banka svoje poslovne aktivnosti obavlja redovno, bez problema ili planova za bilo kakvim ograničenjima u narednom periodu.

Takođe, napominjemo da sve zvanične, istinite i relevantne informacije možete dobiti kod nas putem našeg kontakt centra, pozivom na besplatan broj telefona 0800 59 999, ili direktno u poslovnicama Banke, kao i kod zvaničnih regulatornih institucija Republike Srpske i Bosne i Hercegovine.

Hvala Vam na povjerenju i razumijevanju! 

Vaša Sberbank a.d. Banja Luka

Uputstvo za podnošenje zahtjeva

Poštovani, 

Ukoliko želite isplatu gotovine sa svog transakcionog računa ili računa po viđenju u iznosu većem od 10.000 KM molimo Vas da popunite i potpišete ZAHTJEV te skeniran pošaljete na mail adresu onlinezahtjevi@sberbankbl.ba

Ukoliko želite prijevremeno razoročenje oročene štednje kao i isplate sa Slobodne štednje molimo Vas da popunite i potpišete ZAHTJEV te skeniran Zahtjev i kopiju Ugovora o oročenom štednom ulogu pošaljete na mail adresu onlinezahtjevi@sberbankbl.ba.

Trebate pomoć?